Hulp bij het inloggen

Waarom kan ik niet inloggen?
Misschien heb je bij het invoeren van je e-mailadres en wachtwoord een typefout gemaakt. Wij raden je aan om alle gegevens nogmaals zorgvuldig in te voeren. Klik niet het e-mailadres en wachtwoord aan die na de invoering van de eerste letter(s) automatisch in beeld verschijnen, want daar kan de typefout nog in voorkomen. Kijk ook of de Caps Lock misschien aan staat.
Wanneer het inloggen niet lukt omdat je het wachtwoord vergeten bent, kun je zelf een nieuw wachtwoord instellen. Dat doe je via de link 'Wachtwoord herstellen' in het inlogscherm. Wanneer je daar op klikt, ontvang je een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Je kunt zelf een nieuw wachtwoord instellen. Dat doe je via de link 'Wachtwoord herstellen' in het inlogscherm. Wanneer je daar op klikt, ontvang je een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?
Om jouw e-mailadres te kunnen wijzigen moet je eerst nog inloggen met jouw oude e-mailadres. Daarna klik je hier. Je komt dan bij jouw accountinstellingen terecht, waar je onder andere jouw e-mailadres kunt wijzigen. Vergeet niet om de wijziging(en) op te slaan.