Hulp bij het inloggen

 

Waarom kan ik niet inloggen?
Misschien heb je bij het invoeren van je e-mailadres en wachtwoord een typefout gemaakt. Wij raden je aan om alle gegevens nogmaals zorgvuldig in te voeren. Klik niet het e-mailadres aan dat na de invoering van de eerste letter(s) automatisch in beeld verschijnt, want daar kan de typefout nog in voorkomen. Kijk ook of de Caps Lock misschien aan staat.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Je kunt zelf een nieuw wachtwoord instellen. Dat doe je op de inlogpagina van Mijn CBG via de link 'Wachtwoord opnieuw instellen'. Wanneer je daar op klikt, kun je jouw e-mailadres invullen. Je ontvangt dan een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Om jouw e-mailadres te kunnen wijzigen moet je eerst nog inloggen met jouw oude e-mailadres. Om in te loggen klik je rechts bovenaan de pagina op de knop Mijn CBG. Als je bent ingelogd klik je op dezelfde knop en dan op Mijn profiel. Je komt dan bij jouw accountinstellingen terecht, waar je onder andere jouw e-mailadres kunt wijzigen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord of andere gegevens wijzigen?
Om jouw gegevens te kunnen wijzigen moet je eerst even inloggen. Om in te loggen klik je rechts bovenaan de pagina op de knop Mijn CBG. Als je bent ingelogd klik je op dezelfde knop en dan op Mijn profiel. Je komt dan op de pagina waar je jouw gegevens kan bekijken en aanpassen.